Ir al contenido principal

Kompetentzia digitalak:


Konpetentzia digitala hezkuntzaren oinarrizko konpetentzia bat da, eta IKTak modu sortzaile, kritiko, eraginkor eta seguru batez erabiltzean datza, ikasteko, aisirako eta jakintza-gizartean parte hartzeko.








  • INFORMAZIOA: bilaketa-tresnak ezagutzea, informazioa biltegiratzen jakitea... Irakasle batek jarrera proaktiboa izan behar du informazioa bilatzean, biltegiratzean eta kudeatzean.
  • KOMUNIKAZIOA: komunikabide digitalak erabiltzea, software-en funtzionamendua ezagutu...

- Irakaslea gai izan behar da IKTak erabiliz komunikatzeko
- Mezu elektroniko bat bidaltzeko
- Online komunikazioan aktiboki partehartzea


  • EDUKIAK SORTZEA: irakasleak multimedia formatuen bidez edukiak konpartitzen jakin beharko du, edukiak editatu eta eraldatu...
  • SEGURTASUNA: Irakaslearen profilari dagokionez, erabiltzen dituen gailuak eguneratu eta babestu beharko ditu. Sistema eta programak eguneratzea, birusen aurkako programak erabiltzea, erabiltzaile-profilak erabiltzea, pasahitzak erabiltzea, nortasun digitalaren onurak aprobetxatzea...
  • ARAZOAK EBAZTEA: Arazo teknikoak ebaztea, berrikuntza teknologikoak identifikatzea... Ezagutza asko menperatu:ordenagailuak ezagutzea, arazo teknikoak ebazteko zer bilatu behar den jakitea, informazio iturriak ezagutzea eta laguntza non bilatu jakitea.






Comentarios

Entradas populares de este blog

Irakasleentzako Baliabideak

                                            https://www.hezkuntza.net/appcont/control_acceso/irakaslegunea/init.html     http://www.euskadi.eus/gobierno-vasco/departamento-educacion/                                                            http://www.mecd.gob.es/portada-mecd/                                                                                     https://scholar.google.es/

ROBOTIKA ETA PENTSAMENDU KONPUTAZIONALA:

ROBOTIKA:  roboten zientzia eta teknologia da eta roboten diseinuaz, aplikazioetaz eta manufakturazioaz arduratzen da. -Gai desberdinak: mekanika, elektronika, informatika edota adimen artifiziala. -Roboten barnean sailkapen desberdinak egin daitezke. 1.      Belaunaldian robotak manipulatzaileak ziren. 2.      Belaunaldian, ikasten duten robotak sortu ziren. 3.      Belaunaldian, sentsore bidezko robotak agertu ziren, programa baten aginduak exekutatzen dituenak. 4.      Belaunaldian, robotak adimentsuak dira, non egoerari buruzko informazioa jaso eta helarazteko gai diren.  -Robotikaren bidez, zientzia, teknologia, ingeniaritza eta matematikako arloak lantzen dira, baita hizkuntza eta sormen arloak ere. -Metodologia didaktikoa: Irakasleak erronka bat planteatzen die ikasleei eta hauek tresna informatikoak, erabiliz, prototipo programagarriak sortuko dituzte erronkar...

JAIOTERRI DIGITALAK/ NATIVE DIGITAL:

 Internetez eta teknologia berrien bidez, gauza anitzak egiteko gai direnak, hala nola, ikasteko, pertsonen arteko harremanak izateko, informazioa jasotzeko, jolasteko, erosketak egiteko, etab. Teknologiak menderatzeko, hainbat gaitasun edota ezaugarri garatu dituzte. Informazioa azkar eta iturri anitzetatik jasotzea gustatzen zaie. Jarduera bat baino gehiago egiteko gaitasuna daukate. Bideoetan heziketa ludikoa bilatzen dute. Testuak baino grafikoak nahiago dute. Sarean besteekin lan egitea gustuko dute. “Immigrante digitalak” , “boom teknologikoa” gertatu baino lehen jaiotako pertsonek osatzen dute. Teknologiak etengabeko aurrerapenak jasaten dituen mundu batean, aurrera egiteko eta egokitzeko zailtasuna dituzten pertsonak dira. Informazioa astiro eta iturri mugatuetatik jaso. Jarduera edo ekintza bakarra egitea. Grafikoak eta argazkiak baino testuak nahiago dituzte.  Informazioa modu o...